Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 22:47 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvad ser man i Paypal.com?

Hvis jeg bruger paypal.com til at modtage eller flytte penge med, ser ham, eller hende, der flytter penge til mig så, hvem jeg er og hvor jeg bor osv?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:48 #1
http://www.moneybookers.com

Brug dem istedet.. og der ser man kun den andens email! og de fusker dig ikke for dine penge.
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:49 #2
http://www.eksperten.dk/spm/576699

Ser ud til denne bruger har svært ved at få sine penge udbetalt:)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:50 #3
Ligger et svar.. PayPal kan ikke anbefales..

Med moneybookers står der KUN personens email som afsender af penge! og andre ser kun din email.. de ser faktisk ikke noget som helst du skal give dem din email
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 22:57 #4
Hvis andre personer skal sende penge til mig med fx moneybookers.com - hvilke oplysninger skal de så have af mig?

Forudsættes at vedkommende, der skal flytte penge til mig, selv har moneybookers.com - eller hvad?

Og endelig:

Kan vedkommende se mit navn, bopæl etc?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:59 #5
sdff>> Han skal kun have din email.. den du opretter dig med hos moneybookers... og de kan intet se om dig. Kun din email
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 23:00 #6
og når du vil hæve pengene så har du dem næste bank dag! og så er det ikke så forvirrende og langsomt som paypal.. bvadr!
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 23:01 #7
Kan det være en hotmail så?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 23:01 #8
yep!
Avatar billede sdff Nybegynder
05. januar 2005 - 23:05 #9
Nå okay: - det lyder da rimeligt sikkert så. Jeg har ikke prøvet sådan noget før. Men lige til sidst: - Hvad nu, hvis ham eller hende, der har sendt mig penge, er i tvivl om, jeg har fået mine penge, kan de så kontakte moneybookers.com for at høre om mit navn osv?

Kan dem, der skal flytte penge til mig, gøre det, uden at de selv har moneybookers? og i så fald hvordan?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 23:08 #10
Du kan tage det helt roligt:) nr. 1 de får en meddelelse om at du har modtaget pengene eller ej.. så de kan ikke spørger moneybookers om det.. og hvis de gør så udlevere de selvfølgelig ikke nogen oplysninger om dig uden din tilladelse..

Det udelukker derfor også folk som ikke har moneybookers om at få information om dig..

Du kan tage det roligt.. det ret anonymt! Man se kun din email.. til og med en hotmail hvis du ønsker det. men husk det bliver dit login navn.