Avatar billede fyso Nybegynder
05. januar 2005 - 22:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Online booking system til klinik

Hej.
Jeg er ved at starte en behandlingsklinik op, roder pt med designet af hjemmesiden, men har brug for nogen som kan lave et online booking system som skal implementeres på hjemmesiden.
Det skal fungere på den måde at man ved at klikke på en dato i en månedskalender ser de tider der er til rådighed på den gældende dag.
Har ikke selv forstand på at lave dette og al hjælp vil være meget værdsat.
Vil selfølgelig meget gerne betale for hjælp til at lave et sådanne system, men da jeg er nystartet og ikke har en enorm kapital bag mig, har jeg ikke råd til at gå til et professionelt firma.
Er bosiddende i Kbh og det vil nok være nemmest hvis du også befinder dig i dette område.

Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede andersdp Nybegynder
05. januar 2005 - 22:36 #1
Jeg har lavet ét, som fungerer allerede.
Prøv det på www.eclore.dk

Kontakt mig på anders"snabela"adpape.net, hvis det ser interessant ud.
Avatar billede andersdp Nybegynder
05. januar 2005 - 22:43 #2
Det ligger forøvrigt også på: www.graviditetsscanning.dk
Avatar billede retep Nybegynder
05. januar 2005 - 22:43 #3
Hej Martin,

Vi har lavet et bookingsystem til aarhus-massage.dk.

Send mig en mail på pa@atorbital.com så opretter jeg en demo til dig. Så skal jeg nok finde en rigtig god pris til dig!

Venlig hilsen

Peter Aude
www.AT-Orbital.com
Avatar billede ulrikp Nybegynder
05. januar 2005 - 22:49 #4
vi har også et, der fungerer, og som er i drift hos massører. Se demo, priser m.m. her:
http://www.pragmasoft.dk/refsShowSpecific.asp?ref=webbook
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. januar 2005 - 01:10 #5
Jeg er godtnok ikke bosidende i Kbh mere men har tit arbejdet for folk langt vaek saa det skulle ikke vaere noget problem. Jeg har foer lavet online pre-booking system til et hotel.

Refferencer, CV osv: http://www.cybermike.dk

Du er velkommen til at kontakte mig paa MSN: ekimrebyc@hotmail.com, email: ekim@unifix.org eller telefon 2871 8217

    Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede thb Nybegynder
06. januar 2005 - 15:15 #6
Du kan kontakte mig på email: thb[at]tdcspace.dk eller msn: hemberg[at]tdcspace.dk

Jeg tror at jeg kan give dig et spændende tilbud.

Thomas
Avatar billede fyso Nybegynder
06. januar 2005 - 18:24 #7
Hej alle sammen.
Tak for alle de gode tilbud. Flere af dem ser meget interessante ud og jeg bruger nu lidt tid på at tjekke dem yderligere ud. Vender tilbage til dem, jeg føler jeg kan arbejde videre med. Der er dog stadig mulighed for at komme med nye forslag. Lukker spørgsmålet om en lille uges tid.

Mvh
Martin
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. januar 2005 - 11:32 #8
synes også du skal tjekke mit system på www.webcal.dk :)
Avatar billede retep Nybegynder
10. januar 2005 - 21:12 #9
Tak for valget :)
Avatar billede bomas Nybegynder
20. april 2006 - 11:23 #10
har et klar til behandlingsklinikker

www.bomas.dk
Avatar billede chevski Nybegynder
04. oktober 2006 - 18:17 #11
Hej Martin,

min kone har også lige startet en klinik og søger et onlinebookingsystem, har du fundet et interresant sytem som kan anvendes og til en fornuftig pris. som du ved er det altid svært i starten.

Mvh Michael
Avatar billede fyso Nybegynder
04. oktober 2006 - 19:40 #12
Hej Michael.
Jeg valgte systemet fra AT-orbital som Peter omtalte højere oppe. Jeg har brugt det nu i 1½ år og har været meget tilfreds. Det har kørt rigtigt fint og firmaet har været flinke til at imødekomme diverse smårettelser løbende.
Held og lykke med valget.
Mvh
Martin
Avatar billede andersdp Nybegynder
04. oktober 2006 - 20:23 #13