Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
05. januar 2005 - 22:13 Der er 4 kommentarer

Logo til firma paintball

Så er tiden kommet til en gang firma paintball..
bare for sjov vil jeg og resten af mit team have et logo. vi har fundet på det, syntes vi selv, ret syrede navn:

Elite parcel service and Ball-Bustin' Paintball Performance

Vi havde forestillet os et logo med teksten:

"GLS dk's special forces:
Eps B-BPP
Elite parcel service and Ball-Bustin' Paintball Performance"

Vi regner med at printe dem ud på 2 A4 ark, nogenlunde rygmærke-size :-P

Jeg kunne godt tænke mig et eller andet passende billede ved siden af teksten, der hvor de røde klatter er her på:

http://www.stalkerzone.dk/upload/skitse.JPG

(den grønne firkant er til spillerens navn, det behøver i ikke bekymre jer om)
Avatar billede got-it Nybegynder
05. januar 2005 - 22:40 #1
Ved ikke om det her kan bruges til noget??

www.got-it.org/stuff/Paintball.JPG
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
06. januar 2005 - 08:59 #2
den er ikke skide god..
teksten skal helst bare være sort på hvid baggrund. Ikke det der bue-sjov og billedet passer da slet ikke.. start forfra
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 22:43 #3
Der står intet om sort på hvidt..

Du ved godt hvor mange pixels x 2 A4 ark er? :o
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
07. januar 2005 - 07:20 #4
Nu står der noget om sort på hvidt..

Ang præsic størrelse, er det egentligt ret lige meget jeg kan altid selv forstørre billedet lidt, nævnte bare de 2 A4 sider for at iknge  skulle lave noget i signatur-size