Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 02:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ftp direkte fra IE?

Jeg ved man kan skrive f.eks ftp://whatever.dk i adresse linien i IE og komme ind på sin side så man kan redigere den.

Men hvorfor kan jeg aldrig få det til at virke?

Er der en der kan fortælle mig præcis hvad man skal skrive?
Avatar billede -kick- Nybegynder
05. januar 2005 - 05:22 #1
hvilket webhost har du? 1go? frac? eller hvad
Avatar billede moocher Nybegynder
05. januar 2005 - 05:56 #2
1. Du skal eje den hjemmeside
2. Din udbyder skal understøtte ftp-upload
3. Du skal kende adgangskoden
4. Adressen er ikke nødvendig (men ofte) det samme som adressen
Avatar billede gratis Nybegynder
05. januar 2005 - 07:52 #3
| Kontrol Panel | Internet Indstillinger | Avanceret | sæt flueben i " Brug Passiv FTP " , er der flueben så prøv at fjerne det, det er forskelligt hvad FTP sites bruger/vil tillade af connections... se om det skulle hjælpe.
Avatar billede morteeart Nybegynder
05. januar 2005 - 07:58 #4
Avatar billede morteeart Nybegynder
05. januar 2005 - 08:03 #5
og IE er noget lort til at tilgå ftp'er med, og hamdrende ustabil.

Det bedste ftp program der findes er filezilla (specielt fordi det er gratis)
og kan downloads her:

http://filezilla.sourceforge.net/
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 12:39 #6
Nå det var pinligt. Jeg vidste ikke man skulle skrive brugernavn og password med det samme i adresse linien.

Så morteeart: Læg et svar.

Det er 1go jeg bruger.

Jeg prøver filezilla. Indtil nu har jeg brugt coffee cup ftp, som jeg syntes er nemt at hitte ud af.
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. januar 2005 - 02:03 #7
nej tak, samler ikke på point.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
06. januar 2005 - 10:55 #8
Nå ok. Men jeg takker mange gange så. Jeg bruger jo selv mange point på hjælp herinde:-)