Avatar billede snake-zone Nybegynder
05. januar 2005 - 01:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

udskiftning af serial nr i xp

hejsa i kloge hoveder :)

jeg ville høre om der var nogle af jer der kunne fortælle mig hvordan jeg får skiftet serial nr ud i Windows xp ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. januar 2005 - 02:07 #1
Avatar billede nva Praktikant
05. januar 2005 - 07:57 #2
Så vidt jeg husker kan dette program både finde din key og ændre den
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Avatar billede haverslev Novice
05. januar 2005 - 22:27 #3
Eller tonnybrandt`s link, oversat til godt jysk :)

Ændre Produkt nøgle:
Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv regedit i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
Find følgende registreringsnøgle i venstre rude, og klik på den:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents

Højreklik på den binære værdi OOBETimer i højre rude, og klik derefter på Rediger.
Du skal mindst ændre ét ciffer for at deaktivere Windows.
Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv følgende kommando i feltet Åbn, og klik derefter på OK:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Klik på Ja, jeg vil ringe til en kundeservicerepræsentant for at aktivere Windows, og klik derefter på Næste.
Klik på Skift produktnøgle.
Skriv den nye produktnøgle i feltet Ny nøgle, og klik derefter på Opdater.
Hvis du vender tilbage til det forrige vindue, skal du klikke på Påmind mig senere og derefter genstarte computeren.
Produktaktiveringen sker, når det bekræftes, at softwareproduktnøglen eller produkt-id'et (der kræves som en del af produktinstallationen) ikke er blevet anvendt på flere computere end tilladt ifølge softwarelicensen. Aktiveringer på samme computer, der anvender samme produktnøgle, er ubegrænsede. Produktaktivering modvirker piratkopiering ved at begrænse det antal gange, en produktnøgle kan aktiveres på forskellige computere.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. januar 2005 - 22:56 #4
Hmm, jydsk minder efterhånden svagt om dansk, har i fået sprogskoler?
Avatar billede haverslev Novice
07. januar 2005 - 07:53 #5
fromsej > sprogskoler, nææh - vi har bare indført en lidt kortere skolegang, da vi ikke skriver f.eks jydsk med "d" mere,
(F.eks jydsk sennetøjslager blev også kun til jysk )ingen kan alligevel høre der er et d i det, så hvorfor så spilde megen god tid med at lære det ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2005 - 11:02 #6
Hmm, desværre må jeg give dig ret, der er ikke "D" i jysk mere.
Det kan kun være fordi folk endelig har fundet ud af at fynsk er verdens kønneste sprog.
Vi udtaler nemlig Jyder "Jyer", så er det glasklart at resten af landet er nødt til at ændre deres retskrivning.
Undskyld Snake-zone for spam.
Avatar billede snake-zone Nybegynder
09. januar 2005 - 10:14 #7
Hey nva:

det var sgu et super lille prog du fandt der det virker 100% og det er nærmest alt for let at skifte serial nr med det 1000 tak

du kan besvare og få dine point
Avatar billede nva Praktikant
10. januar 2005 - 11:13 #8
Velbekomme :-)