Avatar billede stephanwagner Nybegynder
05. januar 2005 - 00:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede -kick- Nybegynder
05. januar 2005 - 00:16 #1
Helt ærgerligt, tror _DU_ selv på man får en Bærbar?
Dit svar er det rigtige.
Avatar billede popsy Novice
05. januar 2005 - 00:17 #2
What if I don't live in the United States?

Sorry, but the Consumerincentivepromotions incentive program is currently available ONLY in the United States.
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2005 - 00:20 #3
Og hvad er "Consumerincentivepromotions" for et navn :-)
Avatar billede popsy Novice
05. januar 2005 - 00:20 #4
det var fra http://www.consumerincentivepromotions.com/info.htm?tp=gift_help&promo_name=laptopcomputer&SID=1967c87c1d20447cef273adad000136d

Ydermere så skal man udføre et ikke nærmere specificeret antal registreringer, som de angiver som f. eks: "free trial offers, credit cards, free quote requests and other free or low-cost offers."

Alle disse skal gennemføres før gaven kommer i nærheden af brugeren, og det skal gøres inden for 90 dage :)

Læg specielt mærke til at du skal reflektere på "low-cost offers" hvilket med andre ord betyder at du kommer til at bruge penge undervejs i forløbet, og lur mig om ikke programmet er umuligt at gennemføre på de 90 dage :D
Avatar billede nopsen Ekspert
05. januar 2005 - 00:23 #5
som der står nederst med småt skal du foruden deres såkaldte undersøgelse også først ha "deltaget i deres sponsores tilbud før du har opfyldt kravene.
du slipper altså ikke for at købe en vare først og der er sikkert en høj minimumspris på.
så den er egentlig god nok, bare man læser betingelserne :)