Avatar billede lundemann Nybegynder
04. januar 2005 - 23:37 Der er 5 kommentarer

kan ikke connecte til min hotmail

" Webbrowserindstillingerne er i øjeblikket angivet til deaktivering af cookies. Du skal have aktiveret cookies i din browser for at kunne anvende .NET Passport.

.NET Passport gemmer cookies (små tekstfiler) på computeren, så du kan logge på deltagende .NET Passport-websteder. Oplysninger om, hvordan du aktiverer cookies, finder du i onlinehjælpen til webbrowseren. "

det er mit problem. hvad skal jeg gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2005 - 23:52 #1
Hvis det er i internet explorer vil jeg tro du kan ændre det her:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger -> Rediger -> Skriv adressen -> Tillad

Har ikke prøvet, men tror det virker.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2005 - 00:29 #2
Hjalp det?
Avatar billede lundemann Nybegynder
12. januar 2005 - 15:40 #3
jep tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2005 - 19:37 #4
Velbekomme, så kaster jeg da lige et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. februar 2005 - 13:36 #5
Husk at lukke...c",)