Avatar billede guldborg Nybegynder
04. januar 2005 - 23:07 Der er 4 kommentarer

USB nøgle driver søges?

Har fået en USB nøgle (temmelig annonym om producent). Hvordan kan det være at så banalt et problem som at Windows 98 ikke kan 'lokalisere' et USB-nøgle-drev eksisterer, uden at man kan finde en løsning?
Nogen der ved hvor jeg skaffer en driver?

- Guldborg
Avatar billede gl.k. Nybegynder
04. januar 2005 - 23:12 #1
Hej,

har du allerede rodet dig igennem noget af det her ?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=windows+98+usb&meta=
Avatar billede guldborg Nybegynder
05. januar 2005 - 00:32 #2
doh og danke
Avatar billede guldborg Nybegynder
05. januar 2005 - 00:41 #3
meeeeaaannn ikke helt godt nok...jeg kan ikke finde løsningen. Det eneste sted der måske står noget er med købebruger!
Avatar billede halifax Nybegynder
05. januar 2005 - 02:39 #4
Til Win98 skal der en produktspecifik driver til USB nøgle - i modsætning til Win XP. Ved køb af USB nøgle har jeg oplevet to metoder
1. I pakken medfuldte cd-rom med driver
2. På embalagen var angivet en net-adresse, hvor 98 driver kunne downloades.

Har du "fået" den af ven/kammerat må du bede vedkommende om driveren.
Har du købt den i en edb-biks, må du have den byttet til en, hvor driver til 98 følger med eller kan downloades.

Uden kenskab til fabrikat/mærke får du svært ved at finde en passende driver.