Avatar billede touring Nybegynder
18. marts 2001 - 22:39 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

FTP problemer

Hej,
jeg har et spøgsmål. nu hvor jeg er flyttet til et andet webhotel virker mit CUTFTP ikke rigtigt.
Det er ikke længere muligt at overskrive en fil efter en er opdateret, jeg er nød til først at slette eller omøbe den der ligger på serveren og derefter opload den fil der ønskes opdateret.
jeg håber, at en af jer eksperter kan give mig en forklaring på roblemet, og måske kan fortælle hvorledes jeg løser det!:)
Poul Saabye
Avatar billede aneez Nybegynder
18. marts 2001 - 22:56 #1
Du har nok ganske enkelt ikke adgang til at overskrive filer på dit wehotels server.

dette kan du kun reperere ved at snakke med dit wehotel om det...
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 23:12 #2
Hvofor afviser du hans svar når det er det regtig svar?
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
19. marts 2001 - 09:07 #3
hehe \"snakke med dit webhotel\" ?????  :)

/kenneth
Avatar billede aneez Nybegynder
19. marts 2001 - 10:04 #4
hmmm... skod... hvad skal det nu til for? svare bare lige igen så.
Avatar billede annnrz Nybegynder
26. marts 2001 - 21:24 #5
kenneth jakel--> jooh ser du, jeg snakkede da også med en balje ymer her sidste uge... hvorfor sku man så ik ku snakke med sig webhotel?

touring->> prøv lige om der sker det samme på dine gamle webhoteller... hvis ikke er det jo som aneez siger noget du bør afklare med den pågældende admin :)

-og en spand jord
Avatar billede coinz Nybegynder
27. marts 2001 - 11:46 #6
øøøhhh ??? Nu ved jeg ikke om det kun er min cuteFTP der gør det her, men jeg skulle da mene at hvis man fører filen over til deres server så spørger den en om man vil overskrive den fil med det navn, hvortil man selvfølgelig svarer ja, men det kan ozze godt være det er mig
Avatar billede bromer Nybegynder
10. april 2001 - 21:14 #7
Prøv lige med en anden FTP klient og se om det bliver bedre af den grund. Det burde ikke helt være tilfældet, men nogle gange kan programmerne altså være meget skumle.