Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
04. januar 2005 - 20:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

World of Warcraft

Hej eksperter!

Jeg syntes det er ret uoverskueligt at finde pålidelige oplysninger om World of Warcraft, derfor vil jeg lige høre jer om et par ting:

1:
Jeg har købt en Preorder kit, det giver adgang til en række beta-servere i EU indtil EU-versionen er på gaden.
Med kittet følger kun en "beta-key", man skal altså til at downloade hele spillet (vist hele 3 gb). Kan man (og evt. HVOR?) downloade spillet før man modtager sit preorder-kit, (som da man kunne preloade HL2), eller må jeg vente til jeg sidder med beta-key'en i hånden?

2:
Der er forkellige server typer: "PvP", "Normal" og "RP"
http://www.worldofwarcraft.com/screenshots/images/basics/gettingstarted/ss03.jpg
her er min forvirring total:
"PvP" betyder Player vs. Player, men er det "Alliance vs. Horde" eller virkelig "ALLE vs. ALLA"?
"normal" og "RP" har jeg ingen ide om hvad betyder..?

Det var vist alt! Jeg håber virkelig  kan hjælpe mig!
Avatar billede obix Nybegynder
04. januar 2005 - 20:24 #1
1. Ja du kan godt downloade spillet før release dagen. Her kommer lige et link

ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/

2. Pvp er som du selv siger player versus player. (Her er det faction vs faction. "Alliance vs. Horde"
Normal er bare for alle som ikke vil spille pvp.
RP er role playing. For folk som bedst kan lide at spille med andre der virkeligt lever sig ind i rollen.
Avatar billede obix Nybegynder
04. januar 2005 - 20:24 #2
Ups skulle have været et svar.
Avatar billede googolplex Novice
04. januar 2005 - 20:32 #3
1. Jeg ville ikke downloade spillet før det går i final beta, du kan godt gå udfra at de ændrer spillet (efter hvad jeg har fået at vide).

Check desuden:

http://en.wow-europe.com/

Der er lige kommet nyt ang. final beta.
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
04. januar 2005 - 20:36 #4
takker!
Avatar billede intenz Novice
04. januar 2005 - 21:14 #5
Chancen for de ændrer i spillet er da rimelig minimal. Da alle closed beta også vil have adgang til final beta, og der kom helt ny download for et par uger siden. De laver nok højst en update.
De laver nok ikke en ny download igen så hurtigt efter.

Men det er vel op til den enkelte om man vil tage "chancen".
Avatar billede googolplex Novice
04. januar 2005 - 22:39 #6
Jamen, så tager jeg også chancen :)