Avatar billede birne Nybegynder
04. januar 2005 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne program

Hej jeg har et stort problem med nogen filer jeg vil åbne.. senest 4 forskellige proxy programmer, men hver gang jeg prøver at åbne dem kommer der en fejlmeddelse med overskriften : 16-bit windows-undersystemet, hvori der står C:\Windows\System\Autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg luk for at afslutte programmet... det er ikke første gang jeg har de problemer... nogen der har oplevet det før? og hvad skal jeg gøre ved det?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2005 - 18:17 #1
jeg fandt noget her >> http://www.hcma.dk/kan_ikke_aabne_program_16.htm
håber du kan bruger det..O)
Avatar billede birne Nybegynder
04. januar 2005 - 18:35 #2
tak for hurtigt svar læg lige et svar så får du point
Avatar billede birne Nybegynder
04. januar 2005 - 18:35 #3
det virkede hehe;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2005 - 18:38 #4
tak..O)