Avatar billede dooleys Nybegynder
04. januar 2005 - 16:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Boot nu op på den Cd!

Jeg vidste ikke helt hvor dette spørgsmål hørte hjemme..

Jeg skal til at have formateret min comp efter at jeg for noget tid siden har sat nyt mb - gfx - cpu og ram i..

problemet er at jeg som før ikke bare længere kan trykke på space mens den starter op og så få den til at boote på cd'en så jeg kan komme ind i den menu hvor man kan slette partionen og formatere..

Jeg har et abit kv8 pro 3rd eye bund kort (amd 64)..

nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får den til at gøre som før :) ?

Mvh Dooleys
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
04. januar 2005 - 16:59 #1
kan du ikk trykke delete lige i starten og kig der "PRØV" lige det...
Avatar billede dooleys Nybegynder
04. januar 2005 - 17:00 #2
delete for mig ind i bios det kan jeg jo ikke bruge til noget ?
Avatar billede dooleys Nybegynder
04. januar 2005 - 17:01 #3
jeg har lige siddet i 20 min og prøvet at strykke her og der..
Avatar billede c-holst Novice
04. januar 2005 - 17:18 #4
inde i din bios kan du jo sætte din cd som 1. bootdevice
mener som regel der er i det andet menupunkt man finder det
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2005 - 19:04 #5
Så vidt jeg forstår fra dit spørgsml, vil du nedlægge alle partitioner og formatere
HD. Partitionerne kan du nedlægge en for en i diskhåndtering. Så sidder du tilbage
med C- drevet. Det kan du, via din WinXP, formatere under rep. eller nedlægge totalt
under install.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2005 - 19:07 #6
Du skal huske,i BIOS, at sætte CD drevet som 1ste boot.
Avatar billede dooleys Nybegynder
10. januar 2005 - 15:30 #7
c-holst og gotfred =) tak for hjælpen.. ligger i lige et svar ? :)
Avatar billede c-holst Novice
10. januar 2005 - 16:05 #8
det gør jeg da gerne, har du fået det ud af tråden som du ville, ellers må vi se på det?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. januar 2005 - 16:35 #9
Min kommentar er gratis.
Avatar billede dooleys Nybegynder
12. januar 2005 - 16:27 #10
ja jeg har fået den til at boote på cd'en som jeg ville ha =) ændrede den til first boot device som i sagde =)

igen, Tak :)