Avatar billede hansilansi Nybegynder
04. januar 2005 - 15:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvilken er bedst?

Hey.
Hvilken PDA er bedst?

ipaq 3660.
ipaq Rz1710

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede hansilansi Nybegynder
04. januar 2005 - 15:51 #1
- ikke størrelse, eller udseende, men indhold.
Avatar billede anders_w Nybegynder
04. januar 2005 - 17:44 #2
Jeg vil sige at hvis du skulle købe en skulle du købe en.
ipaq 3660....

HEHEHEHEHEHEHHEHEHEHE
Avatar billede flindten Nybegynder
04. januar 2005 - 18:34 #3
ipaq 3660 er en gammel gammel sag, og det er snart umuligt at købe ekstra udstyr til den men kan du købe den til ml 500 - 1000 dkr skal du da gøre det, bemærk batteriet ikke kan skiftes uden videre som på ipaq Rz1710. gammelt styresystem og ingen garanti

ipaq Rz1710 er en reduceret udgave for at øge salget typisk i clockfrekvens kun sølle 203 mhz og 2x32 mb henholdsvis ram/rom, men god nok til alt muligt undtaget film/grafik fås til ml 1700 - 2200 dkr nyt styresystem og garanti
Avatar billede anders_w Nybegynder
04. januar 2005 - 20:37 #4
Den har lige fået udskiftet batteri...
Og jeg kan få den til 750kr.
Synes du jeg skal det?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
04. januar 2005 - 20:41 #5
Den har lige fået udskiftet batteri...
Og jeg kan få den til 750kr.
Synes du jeg skal det?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
04. januar 2005 - 20:50 #6
- Der høre alt ekstra udstyr med.
Avatar billede lonepeter Novice
05. januar 2005 - 14:21 #7
Personligt ville jeg helt sikkert vælge at købe en ny. Men det kan selvfølgelig være en smagssag.
Avatar billede flindten Nybegynder
05. januar 2005 - 14:43 #8
Jeg ville ikke, har lige solgt en 3830 til 1000 dkr på QXL men den var også
opgraderet til windows mobile 2003.

men skal du f.eks kun bruge den til navigation kunne du købe den idet den
så altid ville få strøm fra bilen. men der skal jo også bruges så meget andet
skal du bruge den som mp3 afspiller er den også okay, hvor du kan gemme nogle word filer og lign

Derimod er der ingen fremtid i den model, om 4 mdr vil det være umuligt at
købe ekstra udstyr, prøv at gå in på qxl og se hvad andre byder for en sådan og lign
Avatar billede flindten Nybegynder
05. januar 2005 - 14:44 #9
batteriet koster ca 750 dkr, så han tjener ikke noget hvis det er rigtigt
og hvad er ekstra udstyret
Avatar billede hansilansi Nybegynder
05. januar 2005 - 15:31 #10
Nyt læderitu, 2 stylus, billader, ekstra software (ikke gratis)....
Og den har nyt batteri.

/Tobias

Ps. Hvordan kan man tjekke om der er nyt batteri i?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
05. januar 2005 - 15:37 #11
Jeg er ny begynder, og er ikke sikker på om jeg vil have en, hvis det ikke er noget er det jo ikke så mange penge, men hvis det er, kan jeg altid invistere flere penge i det.
Avatar billede flindten Nybegynder
19. januar 2005 - 21:06 #12
Så køb den  jeg kan ikke undvære min har WIFI i den så man kan sidde i sofaen og være på messenger eller tale vis skype osv navigation i bilen bla bla

nyt batteri ? han skal skille den ad, man kan kun se hvorlænge den holder på strømmen
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2005 - 22:14 #13
tidl skrevet:

ipaq 3660 er en gammel gammel sag, og det er snart umuligt at købe ekstra udstyr til den

vedr at man ikke kan få udstyr til den er det rent sludder ,der fåes jackets med pcmcia og cf slot

streg kode læser
gsm jacket
gps jacket

3660 er en fin begynder ipaq , jeg kender fint modellen og pt bruger vi selv her en ipaq 3970 samme størelse som 3660
Avatar billede hansilansi Nybegynder
02. januar 2006 - 20:21 #14
lukker