Avatar billede movex1 Nybegynder
18. marts 2001 - 21:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Print

Hvordan får jeg Movex til at printe på en Matrix IBM 400 ?
Avatar billede movex Nybegynder
18. marts 2001 - 21:32 #1
Du skal have fat i www.ibm.com/printing/as-400/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. marts 2001 - 21:35 #2
SNYD
Avatar billede darkboy Nybegynder
18. marts 2001 - 21:42 #3
movex >>> HVORDAN KAN DU VÆRE SÅ HURTIG TIL AT SVARE? OG HVORFOR BRUGER DU DINE 300 POINTS MED DET SAMME????

http://www.eksperten.dk/spm/57706
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 21:42 #4
Snyd, hvad mener du?`
Deres brugernavne er da vidt forskellige og han - øhm - \"de\" har valgt en meget brugt og offentlig kategori og spørgsmålet er da sikkert også meget svært...
Avatar billede darkboy Nybegynder
18. marts 2001 - 21:49 #5
Spm\'et er oprettet kl :
21:31:00 .. Og movex svarer kl : 21:32:36...
Og movex1 er oprettet idag, hvorfor bruger han så alle sine points, på éen gang???
Avatar billede hotpop Novice
18. marts 2001 - 21:51 #6
KRUSELL> du må da indrømme at det virker mistænkeligt, ikk?
Avatar billede webbie Nybegynder
18. marts 2001 - 22:01 #7
Jeg tror nok KRUSELL laver lidt joke med det - han skriver to ting som får mig til at tænke sådan. ...han - ohm - \"de\" & ...valgt en meget brugt og offentlig kategori!!!

Jeg er faktisk meget sikker på at KRUSELL ikke mente det alvorligt.

Og til movex/movex1 - Stop det fis, jeg har stillet en god del spørgsmål allerede og jeg har overskud i point, det her er for mit vedkommende ikke en kamp om flest point, men et spørgsmål om at hjælpe hinanden. Et klik om dagen, giver min. 5 point - så klik løs i steddet for det der fis!

WeBBie :-H
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 22:15 #8
I don\'t have too admit anything :-)
Avatar billede hotpop Novice
19. marts 2001 - 10:02 #9
okay... Ironi er altid godt... *g*
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 11:21 #10
hehe...
Avatar billede hotpop Novice
19. marts 2001 - 18:25 #11
Det kan ikke betale sig at snyde på eksperten.dk:

Ingen links men OK, jeg sletter dem. Det er åbentlyst med de navne !!

Mvh.
Andreas, Eksperten.dk

> -----Original Message-----
> From: ??
> Sent: 18. marts 2001 21:45
> To: info@eksperten.dk
> Subject: snyd
>
> Kig lige på dette spørgsmål plus link da jeg er overbevist om at movex og
> movex1 er den samme person!
>
> Hotpop
>