Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
04. januar 2005 - 13:41 Der er 2 kommentarer

Er der nogen der kender "software now" eller cheapwindows.info

Er der nogen der har erfaringer med "software now" på websiden http://cheapwindows.info ?
De påstår at sælge bulk versioner af software til meget billige priser.
Er der nogen som ved om webshoppen er fup, eller om de bare har nogle meget attaktive priser?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
04. januar 2005 - 14:32 #1
Det er spammere, jeg ville holde mig langt vaek
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. januar 2005 - 14:58 #2
Jeg vil sige det sådan: De der tror på sådan noget, fortjener at blive fuppet. Selvfølgelig er det ikke en reel forretning. Ting koster nu engang det de koster.