Avatar billede gobbel Nybegynder
03. januar 2005 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mpg filer til dvd

Hejsa. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan lave mine mpg-filer om til dvd. Jeg ønsker ikke at lave dem til vcd/svcd, men helst direkte til dvd. Er det muligt og findes der et program (helst free-ware) til det?

Mvh
Avatar billede anazonda Nybegynder
03. januar 2005 - 22:31 #1
Nok ikke så meget freeware... Men Nero 6 Klarer det meget fint... det bliver dog kun i VCD format... men hvad fanden... på en dvd er det jo ligegyldigt... vær samtidig opmerksom på at det kan ske at ahead gerne vil have penge for at konvertere enkelte filer... mend det er meget sjældenet....
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
03. januar 2005 - 22:36 #2
Jeg vil også sige at jeg havde en overaskellese med vores dvd afspiller...jeg smed en cd med mpeg film i vores dvd afspiller og det blev afspillet med lyd og det hele...
Avatar billede gobbel Nybegynder
03. januar 2005 - 22:42 #3
Jeg vil helst undgå vcd/svcd formatet så er det ikke muligt at lave til en rigtig dvd? Hvis man skal lave det i vcd/svcd er det så muligt at lave afsnit man kan skifte imellem? hermed mener jeg ikke "spole", men skifte som man kan gøre mellem forskellige scener?
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
03. januar 2005 - 22:53 #4
Avatar billede gobbel Nybegynder
03. januar 2005 - 23:36 #5
Helt kanon. Tak for det
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
03. januar 2005 - 23:44 #6
Velbekomme :-)