Avatar billede h8red Nybegynder
03. januar 2005 - 19:35 Der er 1 løsning

TS 2003 og MS Access XP Runtime

Heye alle...
Har en konstellation af
1 SBS2003
1 win2003 server apk. mode
Programmet winfinans, der er installeret på SBS2003 med en snedig MSDE tingest der laver nogle SQL opslag.

På lokale klienter er der installeret MS Access Runtime der laver opslag i klienten på SQL delen.
Dette virker fint.

På TS2003 er klienten installeret i applikation mode og det virker helt efter hensigten....

Men når mere end en laver en session på TS kan man ikke starte klienten op, den melder fejl i Access delen, support hos winfinans siger det er fordi Access runtime modulet ikke kan køre flere ad gangen ???

Kan dette være rigtigt ?

Er der en måde at omgå dette på, de har ingen open license versioner af office i firmaet så jeg kan ikke installere noget derfra.

Har læst mig halvblind hos MS på nette og håber på at nogen kan hjælpe mig lidt :)
Avatar billede h8red Nybegynder
05. januar 2005 - 15:19 #1
Har fundet ud af det, skulle bare oprette x- antal kopier af prigrammets adp fil og strate den op i de pågældende sessions på TS, så kører det :