Avatar billede thomasmnp Nybegynder
03. januar 2005 - 19:18 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

godt virus program

jeg har et dårligt virus program har i et nyt et man kan downloade eller hente "GRATIS"

Hilsen thomasmnp          :S
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 19:19 #1
For at sikre din pc fremover ville det være en god idé at bruge nogle af programmerne fra denne lille pakke som du kan se her:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede patrion Nybegynder
03. januar 2005 - 19:28 #2
Ved du skriver gratis med caps ,men for sølle 120kr om året kan du få Norman antivirus pakke.Men en af de bedste virusscanner.
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2005 - 19:29 #3
man bør heller ikke glemme Avg som også er ok og findes som gratisversion.
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
ved ikke helt hvorfor den ikke nævnes hos spýwarefri, pakken?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 19:33 #4
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 19:37 #5
http://no.trendmicro-europe.com/ > DER ER EN PRØVE PERIODE, DETTE PROGRAM SYNES JEG ER KLART BEDST
Avatar billede patrion Nybegynder
03. januar 2005 - 19:38 #6
Dannyboyd...Måske fordi spywarefri er agent for Norman.Men ved det ikke.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 19:39 #7
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 19:43 #9
Håber jeg var til hjæp, der er masser af gartis programmer på nettet!:o)
//rene_graff
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2005 - 20:01 #10
->måske en af de velrenomerede supportere kan svare , ved du hvorfor I ikke nævner AVG - Andersenph?
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 22:40 #11
-> Dannyboyd -> skal vi sige tidsnød.

Avg er et glimrende gratis antivirusprogram, nu med mailscanner også. Jeg bruger det selv. Det har ikke skuffet mig på nogen måde. Alt i alt er jeg godt tilfreds med AVG. Kombineret med Spysweeper, Ad-aware og Spybot, klarer jeg mig fri af alt snavs. På tredie år nu....

Sjovt som rene graff får point for et link, jeg har lagt......
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2005 - 22:59 #12
lad ham bare . han var lidt ivrig efter at komme på pointtavlen , nu tror jeg endelig jeg har fået tag på den nr. infektion . damn den var hård *s
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 22:59 #13
Jeg lagde godt nok også andre links?!
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 23:00 #14
og jeg var aldeles ikke ivrig! prøvede bare at hjælpe hehe?
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 23:01 #15
Jamen det var da godt Danny :O)

rene graff -> hvor mange af de programmer du linker til, ved du noget om?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
03. januar 2005 - 23:02 #16
alle, ellers ville jeg jo nok ikke kende dem vel, og give dem til ham?
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2005 - 23:06 #17
Hej igen Per håber ikke jeg maste for meget på her.... http://www.eksperten.dk/spm/576759 ,men jeg havde en lumsk idé om hvad det var galt da der ikke rigtigt var snavs.
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2005 - 23:10 #18
Det gjorde du jo og jeg er rigtig sur på dig ;O)

Jeg gad bare ikke forklare majsmarken om de linier, han spurgte om. Det er en dårlig vane han har....
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2005 - 23:31 #19
sorry det skal jeg huske - læremester.