Avatar billede j_rukov Nybegynder
03. januar 2005 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

iPOD - kort levetid på batteri?

Hej Eksperter

Jeg har ladet mig fortælle, at det interne, uskiftelige batteri i en iPOD løber ud efter en halvanden til to år, hvorefter det så er nødvendigt at anskaffe sig en helt ny afspiller.

Er der nogen, der kender noget til problemet? Kan man komme uden om det? Eller skal man købe sig en anden afspiller?

Tak for jeres tid.

j_rukov
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
03. januar 2005 - 17:33 #1
en IPOD har 18 timers levetid og skal så ned til en forhandler og få skiftet det
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 17:33 #2
har hørt det samme... Overhørte at en ekspedient stod og fortalte det til en kunde inde i fona - så der er nok noget om snakken, men det var vist kun ipod mini...
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 17:36 #3
Avatar billede j_rukov Nybegynder
03. januar 2005 - 17:38 #4
Øh, I mener 18 måneder eller hur? Dvs at batteriet godt kan skiftes selvstændigt? Hvis det er 18 måneder, bør det så ikke være dækket af garantien? Ellers fedt at få svar så hurtigt...
Avatar billede reving Nybegynder
03. januar 2005 - 17:38 #5
Jeg har læst en test af diverse MP3-afspillere med harddisk.
Af den fremgik det at man ikke selv kan skifte batteriet i en Ipod.
Dvs. at efter 1-2 år skal den indleveres til rep. for at få det skiftet.
Køb hellere en Creative Zen Touch. Den har samme harddisk kapacitet, er billigere
og du kan selv skifte batteriet. Dejlig maskine, har lige selv investeret i en.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2005 - 16:59 #6
takker