Avatar billede bse11703 Nybegynder
03. januar 2005 - 17:14 Der er 3 kommentarer

Finde vedhæftede skærme

Nogen der ved om man kan finde evt. vedhæftede skærme?

Jeg har et program der skal vises på en eller flere vedhæftede skærme hvis de er til stede, og skal derfor kunne finde ud af at positionere dem ift. skærmene.

I øjeblikket positionerer jeg dem med 640*skærm-nr, men dette giver fejl hvis man prøver at positionere flere skærme end der rent faktisk er...
Avatar billede jonas_d Nybegynder
18. januar 2005 - 19:34 #1
Hvis jeg forstår dig ret har jeg løst en lignende opgave. En applikation kører på 1 eller 3 skærmsmaskiner.
Jeg følger følgende procedure
1. ved opstart læser jeg aktuel skærmopløsning 1024 => en skærm 3072 => 3 skærme.
2. Der opstartes ud fra ovenforstående model
3. Ved 3 skærme placerer jeg mine skærmbilleder 1 på hver skærm og bruger fremover kun replacepicture kommandoer.
Avatar billede bse11703 Nybegynder
19. januar 2005 - 15:30 #2
Er du sikker på at screen.width ikke kun returnerer opløsningen for hovedskærmen???
Avatar billede jonas_d Nybegynder
15. februar 2005 - 21:41 #3
I min applikation som køre på flere maskiner er nogle med en skærm andre med 3 skærme. Multiskærmmaskinerne er opsat således at de 3 skærme ses som en skærm. Så desvære min løsning adskiller sig hvist fra din.