Avatar billede kennedk Nybegynder
03. januar 2005 - 17:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mit lydkort og skærmkort

Hej,
jeg er ved at lave en vens com, men man skal installere skærmkortet og lydkortet, men vi har ingen driver og min søgning på google gav ingen ting :S
ved lydkortet står der: multimedielydkort, andet ved jeg ikke,
ved skærmkortet: VGA-kompatibel, andet ved jeg ikke ,
og windows xp har ikke nogle drivers der passer til :S
kan i hjælpe ?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2005 - 17:11 #1
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
hent everest , kan muligvis komme med direkte link til driveren
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
03. januar 2005 - 19:00 #2
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
hent everest , kan muligvis komme med direkte link til driveren
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2005 - 19:32 #3
thomasmnp>>det var da en mærkelig måde at smide et svar på
bare kopiere mit og lægge det igen som svar
Avatar billede kennedk Nybegynder
04. januar 2005 - 17:05 #4
hmm hvordan virker det program?
Avatar billede bredker Nybegynder
04. januar 2005 - 17:22 #5
du starter det , finder den hardware du skal vide noget om , i dette tilfælde lyd og skærmkort
klik på det , så kommer den med alt den kan finde , inc link til driver og produksenten , hvis den kan finde noget på det
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
07. januar 2005 - 16:47 #6
hej
Avatar billede bredker Nybegynder
07. januar 2005 - 17:39 #7
hvad går dette lige ud på
det er da vist den forkerte der har fået point her
Avatar billede snowball Novice
07. januar 2005 - 19:26 #8
thomasmnp / kennedk: Jeg vil håbe du/I har en meget god forklaring på dette - især at begge brugere er logget på fra samme PC.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kennedk Nybegynder
08. januar 2005 - 02:09 #9
det er mig der skal hjælpe ham , han var bare lidt underlig , han ville have mannge point men afviste . er det ikke okay snowball?
Avatar billede kennedk Nybegynder
08. januar 2005 - 02:10 #10
:O han har selv accepteret det svar. jeg har ikke , har hgavde nok glemt at logge ud ovre ved ham . :(
Avatar billede snowball Novice
08. januar 2005 - 08:17 #11
kennedk: thomasmnp har jo på ingen måde fortjent pointene for dette spørgsmål eftersom han bare kopierede bredkers svar.

thomasmnp bedes derfor venligst oprette et nyt spørgsmål på 200 point med titlen "Point til bredker". I det nye spørgsmål linkes der til dette spørgsmål så folk ved hvorfor der gives point.
Avatar billede kennedk Nybegynder
08. januar 2005 - 12:01 #12
nej jeg ved godt han ikek har fortjent dem , da han acceptere fra min bruger var jeg gået hjem :S