Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

adm-popcorn

Så er han tilbage efter lang tids fravær

http://fashionpeople.dk/adm-popcorn/

Ja den har ligget og mugnet på min harddisk et stykke tid, men nu er den så blevet lagt på nettet - mangler stadig lidt finpudsning rundt omkring, men hvis jeg kunne få et par bemærkninger til den ville det jo være helt fantastisk :)

10-20 point pr besvarelse alt efter hvor uddybende svaret er... Resten (if any) tager jeg selv ;)

(ja ved godt jeg har oprettet det en gang, men fik ikk rigtig nogen svar)
Avatar billede thomasmnp Nybegynder
03. januar 2005 - 17:39 #1
din side den er pænt sej...... :S
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 19:07 #2
takker ;s
Avatar billede scandinavian Nybegynder
03. januar 2005 - 19:11 #3
Faverne er lidt blege.. Skrappe pink nuancer, ville rykke lidt:P
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 19:22 #4
ehm...... oki så... ;)
Avatar billede gitte_lea Nybegynder
03. januar 2005 - 23:28 #5
Rent grafisk virker siden meget larmende. "Less is more...". Især din baggrund tager alt opmærksomhed fra dine informationer i de lyse kasser. Måske synes du "less is a bore"....men så burde du gøre det på en mere klar måde. Kort sagt...ligner det lidt et tivoli.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2005 - 17:42 #6
så lukker vi også den her  -  tak for kommentarerne til de få :)