Avatar billede sb Nybegynder
03. januar 2005 - 14:47 Der er 2 kommentarer

Gratis proxyserver

Hvis dette spørgsmål strider mod Ekspertens regler så giv mig et lille vink så lukker jeg ummidelbart.

Findes der nogen gratis og god proxyserver (eller hvad det nu heder) - altså en side jeg kan gå ind på, taste ind en URL og derved "skjule" min IP (IPen til proxyserveren skal vises i loggen på siten jeg besøger).

Og nei, jeg skal ikke bedrive ulovligheder, jeg skal teste en applikation på en måde som kræver at jeg kan optræde med forskellige IP adresser.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2005 - 15:01 #1
Avatar billede oz3tl Nybegynder
04. januar 2005 - 03:26 #2
Der vil også kunne findes nogle på denne side ca 10http://snapfiles.com/freeware/network/fwproxy.html
m.v.h.
tlv