Avatar billede martinsand Nybegynder
03. januar 2005 - 12:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen har et Cordless Desktop LX700 Logitech ?

Hej

Jeg har lige købt et Cordless Desktop LX700 Logitech og jeg syntes ikke musen er særlig god. Altså det er som om den ikke kan følge med. Så derfor vil jeg vide om der er nogen som også har et Cordless Desktop LX700 Logitech hvor at i også har problemer med musen ??

Altså hvis i flytter den hurtigt frem og tilbage så begynder den at "hakke" uden i den ene side, eller den flytter helt med.?

Som om den ikke reagere hurtigt nok?

Vil vide om der er problemer med mit sæt eller om det bare er sådan med musen??
Er der andre der også døjer med det, eller køre jeres perfekt?

Håber at i kan hjælpe.!
Avatar billede off-line Nybegynder
03. januar 2005 - 13:13 #1
Jeg har 2 stk Logitech cordless mouse og de kører normalt fint, men jeg kan ikke
se nummeret på dem. Der kan dog indimellem ske det, at curseren forsvinder fra
skærmen, men når jeg så roterer med musen, kommer den igen. Til de ene mus hørte
der oprindelig også en cordless keyboard - købt nedsat i brugsen - men den tabte ofte driveren, som så skulle køres ind igen. Det var så irriterende, at jeg smed
keyboardet ad h.. til og beholdte musen. Men dit problem har jeg aldrig oplevet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2005 - 20:06 #2
Der er 5 års garanti på og det skal bare virke, så Benyt retten til at få byttet varen inden for 14 dage - på den måde undgår du nemlig at der bliver lavet en reparationssag! :)
Avatar billede martinsand Nybegynder
29. januar 2005 - 17:36 #3
jaaaa jeg byttede det... til et andet så nu køre det... tak.... John svar hvis du vil have pointene...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2005 - 18:16 #4
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2005 - 20:04 #5
tAKKER FOR POINTS ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2005 - 20:05 #6
grrr.... Caps Lock ....
Avatar billede schlosser Nybegynder
08. februar 2006 - 21:30 #7
jeg har det og byttede det og det jeg har fået igen virker heller ikke LX700 er noget lo*t