Avatar billede brilleaben Nybegynder
02. januar 2005 - 23:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

VGA til Scart / S-Video

Hejsa,

Findes der en converter eller et kabel, der kan omforme fra VGA til Scart
eller S-Video.

Jeg skal have sat en tynd klient (HP T5300) til mit TV :-)

/brian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. januar 2005 - 23:24 #1
Ja, men det bliver nok ikke billigt: http://www.danbit.dk/produkter/1508.phtml
Avatar billede brilleaben Nybegynder
03. januar 2005 - 06:03 #2
Hmmm ... sådan en box har jeg set billigere ...!

Hvis man nu bare skal se film på TV'et (afspillet fra en PC), men _ikke_ har et TV-out
stik, hvad er så den billigeste/bedste løsning?

TV'et har scart & s-video indgange.

T5300 kan formodentligt ikke udvides med ekstra gfx kort/tv-tuner kort ...  :-(
Avatar billede c-holst Novice
03. januar 2005 - 18:36 #3
måske kan dette bruges. har dog ingen konkrette erfaringer med den
http://www.eksperten.dk/artikler/482
Avatar billede brilleaben Nybegynder
03. januar 2005 - 19:35 #4
Hmmm - jeg har bedt cableteam.dk om assistance ...
Avatar billede brilleaben Nybegynder
08. januar 2005 - 01:20 #5
De kunne hellere ikke hjælpe ... graver selv videre (og lukker hermed spg)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 01:55 #6
Hmm.. Kunne du ikke bruge mit svar ?
Det er ellers en helt korrekt løsning på dit spørgsmål ?
Avatar billede brilleaben Nybegynder
08. januar 2005 - 12:24 #7
Jo, egentligt - men jeg kunne ikke give dig point idet du ikke havde lagt dit svar som et svar.
Jeg vil hjertens gerne godskrive dig points, men jeg ved ikke hvordan ...!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 12:59 #8
Skidt pyt, men en anden gang, så bed om et svar af den du vil give point.

Vi er nogle der ikke smider om os med svar, men lader brugeren om at vælge hvem han vil give point. Det gør at nye brugere ikke uforvarende kommer til at acceptere det første svar der bliver lagt og derved får lukket spørgsmålet.

Ha' en god weekend :)