Avatar billede bbs Nybegynder
18. marts 2001 - 18:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

\"Snyde kode\"

Hej Eksperter !

En af mine venner har lavet en bruger på en chat, og han kan ikke huske koden.
Heldigt er, at han sidste gang han var på brugeren, skulle ta\' et screen, og fik den med. \"4c7d18ecedea99e108600f806778ddb8\" sådan ser koden ud.
Men hvad er det lige nøjagtigt der står, når den ikke er krypteret ?
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 18:59 #1
Hvis det er md5-krypteret, så findes der ingen md5-decoder ...
Der er ikke andet for end at gætte sig frem.
Avatar billede quantic Nybegynder
18. marts 2001 - 19:01 #2
der står \"haha, i tror nok dette er koden hva\"
Avatar billede berg Nybegynder
18. marts 2001 - 19:08 #3
quantic-> seriøst? i så fald, hvo\'n?
jeg vil bare gerne vide det...!
Avatar billede jumper Nybegynder
18. marts 2001 - 20:22 #4
bbs, lad mig gætte, det er JubiiChat du snakker om ? ;)

/Thor
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
18. marts 2001 - 22:48 #5
hvordan fandt du ud af det qauntic?

kontakt mig på jeghaderofir@ofirlugteraflort.dk.cf
Avatar billede bbs Nybegynder
19. marts 2001 - 13:50 #6
jumper-> Jeg ved ikke hvilken chat det er !
Det er en ven der har bedt mig løse hans \"problem\" !

quantic-> Koden er forkert, og siden ingen andre kan det, lukker jeg spørgsmålet !
Avatar billede jumper Nybegynder
19. marts 2001 - 15:40 #7
bbs, jeg vil nu tro at det er JubiiChat, både længden og udformningen passer perfekt.

Desværre, der er intet sted i strengen at hans password står. Det eneste strengen er, er en midlertidig session id, der verificerer at brugeren er logget på. Med det samme brugeren er logget af, er strengen nyttesløs.

Hvis din ven ikke kan huske sit password, kan han blot skrive til chat@jubii.dk og forklare situationen. Før det kan han også prøve at kigge ind på

http://chat.jubii.dk/Login/PasswordHelp.asp

og se om det hjælper ham.

Som sagt, hans password er ikke i ovenstående streng.

/Thor