Avatar billede mrcape Nybegynder
02. januar 2005 - 19:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

valg af bærbar - god service + kvalitet

Troede jeg havde besluttet mig, men så fik jeg læst lidt mere...
Dell udelukker jeg nu pga service...
Zepto/Znote kan man tilsyneladende ikke have stående på bløde underlag som sofa og seng da de bliver for varme - også udelukket.
Acer har jeg også hørt dårligt om i en eller anden forbindelse - som jeg ikke lige husker.
Har i erfaringer med Fujitsu-Siemens?
Måske skal jeg bare ofre et par kilo mere og købe en IBM eller HP?!
Er iøvrigt på udkig efter en maskine med Centrino og 512 MB RAM...
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
02. januar 2005 - 20:01 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/507

Vedr. blødt underlag så er INGEN bærbare designet til at stå på bløde underlag, da meget af blæserluften kommer ud under bunden af maskinen, så det er et underligt argument.

Selv vil jeg foreslå Asus, da deres bærbare i mine øjne kun overgås af IBM.
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
02. januar 2005 - 20:06 #2
Skulle jeg vælge blev det denne her
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusM6800Ne
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 20:08 #3
"Zepto/Znote kan man tilsyneladende ikke have stående på bløde underlag som sofa og seng da de bliver for varme - også udelukket."

Det er der INGEN bærbare der kan - simpelthen pga. varmen som gentle_foxsving gør opmærksom på.
Selv anbefaler jeg Asus eller Fujitsu Siemens. IBM har jeg ikke erfaringer med, men har kun HØRT sager - så det vil jeg ikke kommentere om det er et godt køb.

Jeg har selv en Fujitsu Siemens S6110 og er godt tilfreds - ingen problemer i den tid jeg har haft den - batterilevetiden er på over 4 timer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 20:09 #4
Tilslutter mig lige M6N serien som "gentle" vil vælge - god pris + folt design og en ydelse udover det normale gør den til eyt godt køb.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 20:11 #5
folt = flot :)
Avatar billede doublejoble Praktikant
02. januar 2005 - 22:48 #6
Jeg har en asus m6n maskine og jeg er herreglad for den.
Den er hurtig og meget støjsvag - kan klart anbefales.
Avatar billede gosvig_thy Nybegynder
03. januar 2005 - 01:53 #7
jeg ville købe en zepto, de køre kanon
http://www.tweakup.dk/article/513/dk/
Avatar billede mrcape Nybegynder
05. januar 2005 - 21:34 #8
og så blev det alligevel en zepto - tak for alle kommentarene
den der først giver et "svar" får de beskedne 60 point...
Avatar billede gosvig Nybegynder
05. januar 2005 - 21:38 #9
tror på at du har lavet et godt køb  ( fik min med posten tirsdag morgen - zepto 4200 IV )
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
05. januar 2005 - 21:41 #10
Selvom jeg ikke kom først vil jeg da smide et svar også. Håber du bliver glad for købet.
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
06. januar 2005 - 19:15 #11
Gosvig --> Har du to brugere eller hvad? Måske er det derfor dit svar blev afvist...

Tak for point, jeg giver nogle til stigers og I (2?)andre her http://www.eksperten.dk/spm/576459
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
06. januar 2005 - 19:16 #12
ups det blev vist til et rekursivt link :) jeg mener her http://www.eksperten.dk/spm/577935
Avatar billede gosvig Nybegynder
06. januar 2005 - 21:59 #13
hej ja, jeg blev nød til at oprette en ny for at lukke et spørgsmål jeg selv havde lavet, ved ikke hvorfor den ikke ville, men højst sansynlig en fejl 40
Avatar billede mrcape Nybegynder
07. januar 2005 - 09:43 #14
beklager gosvig, men jeg troede det var en ny person i denne denne debat der ville stjæle nogle hurtige points :)
Avatar billede gosvig Nybegynder
07. januar 2005 - 11:00 #15
gør ikke noget, de er ikke så vigtige for mig