Avatar billede martinsand Nybegynder
02. januar 2005 - 16:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min mus reagere langsomt/hakker? Corsless Deskop LX700

Hej...

Jeg fik nyt tastetur og mus i julegave et Logitech Cordless Desktop LX700.
Tasteturet fungere rigtig godt, men jeg har nogle problemer med min mus.??

Når at jeg bevæger musen hurtigt frem og tilbage så hakker den altså den følger slet ikke med frem og tilbage, den køre bare i den ene side eller på midten frem og tilbage, og den flytter sig ikke helt ud.?!

Det samme er problemet når jeg spiller spil fx. counter så når jeg skal vende mig op hurtigt så hakker den hele vejem rundt?!

Det er som om at den ikke reagere hurtigt nok, altså opdatere hurtigt,? Men jeg har opladet den fult ud flere gange, så jeg ved ikke hvorfor den gør det? Er den bare ikke god nok?

Men før havede jeg en mx 300 også den gjorde det slet ikke, men ved godt den heller ikke er trådløs. Min mor har også en trådløs logitech mus ( en gammel kugle mus ) men den gør det heller ikke??

Håber i kan hjælpe...?!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 17:01 #1
prøv at hente driverrn, på deres side.. hvs det ikke virker, så brug windows driveren.?
prøv evt. et 2.usb (hvis altså usb)
og gi´ din pc, en ordentlig oprydning.O)
Avatar billede martinsand Nybegynder
02. januar 2005 - 17:05 #2
Jeg har næsten lige formateret, og jeg har installeret driveren jeg fik med til musen.??

Øhh er den dårlig musen? Jeg syntes bare ikke det kan passe...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 17:06 #3
hvis du lige har formateret, fik du installeret alle bundkort drivere..?
ellers prøv 1. indlæg.!
Avatar billede moocher Nybegynder
02. januar 2005 - 17:13 #4
Kan der vaære for langt mellem musen og modtageren
Der kan normalt ikke være langt mellem de to ting
Avatar billede martinsand Nybegynder
02. januar 2005 - 17:26 #5
nej.... jeg har prøvet...
Avatar billede martinsand Nybegynder
02. januar 2005 - 17:29 #6
hov...kom til at svare..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 18:55 #7
prøv evt. at skifte frekvens, ved at trykke på den knap på recieveren, også den knap der er under musen.??
ellers slet driveren, og brug ms-musse driver..O)
Avatar billede meynard Nybegynder
03. januar 2005 - 12:39 #8
Hej har selv den samme. Kører uden prob. Har du den sidste driver fra Logitech (og det er kun Logitechs driver du skal bruge): Danish - mw9791dan.exe ?
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1792,contentid=6034

Har du checket din opsætning i mousewaren (egenskaber) altså hastighed, opdatering m.v. ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. januar 2005 - 15:53 #9
håber det virker..O)
Avatar billede martinsand Nybegynder
03. januar 2005 - 16:05 #10
Min mus er ikke den du har meynard... .Min er http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520365
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. januar 2005 - 10:16 #11
Lækkert tast..O)
prøv et usb-stik, hvis du har et glasbord el. andet der kan reflektere, det kunne det være derfor
Min knægt har samme problem, men hvis vi ligger reciveren, under bordet funker det fint.?
Avatar billede martinsand Nybegynder
07. januar 2005 - 17:50 #12
Har han også et LX700 desktop??? Hvis i sætter reciveren neden under køre musen så godt ??? eller hvad ?

Tak for svaret
Avatar billede Kurtelars Nybegynder
26. november 2010 - 18:53 #13
Jeg har også et voldsomt problem :O .... Har en 4GB RAM, ingen virus og den kører MEN. Da jeg fik min nye gamer mus Roccat kone+ og havde installeret driveren, så TROEDE jeg at jeg ville owne, men det gjorde jeg ikke.... Af en eller anden så når jeg bevæger min mus hurtigt over min mussemåtte så "stopper" den og bevæger sig først videre når jeg bevæger den langsomt igen, hvilket min forige mus ikke gjorde ( G500 ).

Hvis nogle ved hvorfor e-mail til palay-dex@hotmail.com