Avatar billede uprising Nybegynder
02. januar 2005 - 15:12 Der er 1 løsning

ftp vil ikke connecte?

Jeg prøver at connecte til min hjemmeside hjemme fra en af mine venner.
Men jeg kan ikke komme p å.
Kan det være fordi han har en firewall?
Hvad kan det ellers være?
Det er første gang jeg ikke kan.
Jeg bruger coffee cup ftp.
Hvis han har en proxy server. hvad gør jeg så?
Hvor finder jeg ud af hvilken proxy server og socket osv. jeg skal bruge?
Avatar billede strych9 Praktikant
02. januar 2005 - 17:45 #1
Ja, det er givetvis fordi han har en miskonfigureret firewall.

Angående proxy server så skal denne vist konfigureres til at tillade dig at bounce ftp på den. Hvis du har adgang til at konfigurere den vil du også vide hvilket ip, port og socket du skal bruge.