Avatar billede tazco Nybegynder
02. januar 2005 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En blandet følelse for siemens s65

Aloha

Jeg er den lykkelige ejer af en Siemens S65, har lige købt den. Men jeg må godt nok sige at mine første indtryk af telefonen har været lidt blandede. For det første havde jeg hørt en masse godt om det nye tiltag om MEGAPIXEL kamera, uuuhh!! Men jeg synes bestemt ikke det er noget vidunder. Der kræves meget lys for at billederne skal blive goe, f.eks. er det ikke lykkedes mig endnu at tage et godt billede indendørs. Desuden er selve softwaren/firmwaren på mobilen ret langsomt. "Vent venligst" beskeden vender grusomt tilbage hele tiden.
Nu har jeg imidlertidigt hørt om en opdatering til telefonen. Er der nogle der har hørt om den, eller endnu bedre PRØVET den?

Hurtigt svar imødeses, tak.

/Tazzi
Avatar billede tazco Nybegynder
02. januar 2005 - 11:13 #1
p.s.

Videokamera delen stinker også. Ved afspilning af sekvenserne "Lagger" de helt vildt og det ser ofte ud til at de kun kører med 1-2 frames i sekundet :-)

Håber nogen kan hjælpe...

GODTNYTÅR forresten til jer alle :D
Avatar billede tazco Nybegynder
12. januar 2005 - 09:03 #2
lukker spm.