Avatar billede bamberg Nybegynder
02. januar 2005 - 10:57 Der er 6 kommentarer

Nickname i outlook

Hvordan opretter jeg et nickname i outlook, således at programmet selv finder emailadressen frem, når jeg indtaster dette nickname i adresselinien?
Avatar billede leif Seniormester
02. januar 2005 - 11:04 #1
Indtaster personen i Adressebogen ! Så kan du i en ny meddelelse, skrive navnet og trykke på Funtioner -> Kontroller navne, ellers skriver du bare meddelelsen trykker send så laver den også tjecket ! Og kan den ikke finde nogen kommer den op og siger det !
Avatar billede bamberg Nybegynder
03. januar 2005 - 07:03 #2
Men det jeg gerne vil er entydigt at definere et navn, så at den ikke kommer og foreslår mig 10 forskellige muligheder når jeg f.eks. indtaster Michael. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede leif Seniormester
03. januar 2005 - 07:09 #3
Jo, hvis du kun har 1 Michael i din adressebog ! Den tager udgangspunkt i din adressebog !
Avatar billede bamberg Nybegynder
03. januar 2005 - 09:06 #4
Vil det sige at det ikke kan lade sig gøre som jeg gerne vil? Nar jeg har f.eks. 1 Michael og en Michaelsen i min adressebog, så vil den altid spørge mig hvem af dem jeg vil bruge?
Avatar billede leif Seniormester
03. januar 2005 - 18:01 #5
Hvis det er Outlook 2003 vil den huske at du har brugt en Michael og ligesom i Internet Explorer, begynde at foreslå hvem det skal være !
Avatar billede bamberg Nybegynder
06. januar 2005 - 12:55 #6
Ok, tak for hjælpen. Du har jo givet mig svaret. Så hvis du vil være venlig at oprette et svar, skal jeg sørge for at du får pointene.