Avatar billede tobiashej Nybegynder
02. januar 2005 - 00:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logon problemer

jeg har været i gang med at ændre på mit logon-screen og er stødt på et problem! jeg kan nemli ikk trykke på mit brugernavn så jeg kan skrive mit password:-(
jeg har prøvet at klikke på hele skærmen og trykket tab og åbnet i fejlsikret tilstand men lige meget hjælper det :-((
så mit spørgsmål lyder om man enten kan ændre det logon-screenet tilbage til normal eller om jeg bliver nød til at formatere formatere!! (i så fald hvordan??)

jeg bruger xp prof. SP1
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 00:48 #1
Er du så logget på en anden? med evt admin rettigheder?:) ville være rart.. hvis ja kan du gå ind i dit kontrolpanel

Tryk "Start" og kontrolpanel

og klik på brugerkonti .. her kan du redigere på brugerne... eller har jeg misforstået spørgsmålet?
Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2005 - 00:51 #2
Ved logonskærmen skal du trykke ctrl+alt+del 2 gange så får du den traditionelle logon skærm frem , så skal du bare ændre dit logon fra kontolpanel.
Avatar billede tobiashej Nybegynder
02. januar 2005 - 00:56 #3
sådan dannyboyd nu virker skidet
Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2005 - 01:01 #4
fint