Avatar billede schom Nybegynder
01. januar 2005 - 17:22 Der er 4 kommentarer

Brugerkonti ved opstart

hej,

Jeg har en bærbar med Windows XP SP2.

Når jeg tænder for computeren bliver jeg mødt med et skærmbillede, hvor jeg skal logge på en brugerkonto. Der er kun en bruger af maskinen - nemlig mig selv. Jeg vil gerne have at XP bare bliver startet op, når jeg starter. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2005 - 17:26 #1
I kør skriver du "control userpasswords2" fjerner hakket i Brugere skal angive brugernavn og password, trykker OK og vælger den bruger der skal logge på !
Avatar billede schom Nybegynder
01. januar 2005 - 21:01 #2
Det virker perfekt. Tak!
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2005 - 10:38 #3
kan det også bruges på win 98-2
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. juli 2010 - 12:07 #4
jeg lukker mit spørgsmål.