Avatar billede kelly69 Nybegynder
01. januar 2005 - 13:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brænde lånt film

er det lovligt at brænde en dvd der er lånt på et bibliotek, altså kun til eget forbrug? jeg synes engang at jeg havde hørt det i rabatten. Men jeg skulle bare lige være sikker. fordi jeg har ikke lyst til at gøre noget ulovligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2005 - 13:46 #1
http://www.kum.dk/sw5386.asp

Nej, det må du ikke.
Avatar billede kelly69 Nybegynder
01. januar 2005 - 14:03 #2
nå. pis. håbede lige at det var lovligt. så må jeg bare holde mig til at købe dem. Men jeg har altså engang set et indslag i tv avisen, hvor der stod at det var lovligt at brænde lånte cder til eget forbrug. men er reglerne må være ændret siden da.
Avatar billede janker Nybegynder
01. januar 2005 - 17:19 #3
Det har engan været lovligt, men det blev ændret pr. 1/1-04 altså for et år siden...

Indtil da var det nemlig lovligt at gøre det :-)