Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 16:07 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

hvad synes du/i

ris/ros til siden

www.ghosttown.dk
Avatar billede dna Nybegynder
18. marts 2001 - 16:09 #1
Jeg kan kun sige, at jeg PERSONLIGT hader den slags sider, der åbnes i sådan et lille vindue... men, ellers er den måske lidt kedelig...

Det kan være svært at se hvad det går ud på !? - man kommer der vist kun hvis man kender dig !?!

på den berømte karakterskala...

Indhold 03@13
Design  6@13
generalt 6@13

dna
Avatar billede realone Nybegynder
18. marts 2001 - 16:12 #2
Helt enig ang. det lille vindue... Jeg lukkede det faktisk første gang, da jeg troede, at det var et popup-vindue med rekvalmer...

Siden generelt 5@13

</RealOne>
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 16:15 #3
hmm ja det kan da godt være men det er da en anderledes side synes jeg selv og om man kende mig eller ej det er vist ikke det helt store spørgesmål ked af at i ikke kan lide designet jeg er nu ellers selv ok tilfreds og efter jeg har kigget din side DNA så kan jeg kun sige at den slags er bare alt for typiske men hver sin smag

Avatar billede preclean Nybegynder
18. marts 2001 - 16:16 #4
enig med vinduet

ros jeg syntes om dit favevalg og godt om opbygningen af dit side genralt dog skulle den ikke være i et vindue.

fave og opbygning 8 ud af 13
vindue 03 af 13
Avatar billede realone Nybegynder
18. marts 2001 - 16:17 #5
*Blev helt forpustet af at læse den sætning* :-)
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 16:18 #6
ok jeg kan forstå at et pop up vindue måske ikke er den bedste løsning det må jeg jo så lige sætte mig til at tænke lid mere over
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. marts 2001 - 16:20 #7
Uenig, jeg synes at din side er meget pæn, men hvis man skulle præsentere ret megen information ville pladsen hurtigt blive opbrugt.

Det er nogle pæne billeder du har, men hvad med selv at lave en gæstebog?
Det ser også fint ud i NS6.0
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. marts 2001 - 16:24 #8
Jeg synes såmen også det er en ganske pæn lille side.

Jeg bryder mig ikke om det ekstra popup vindue - hold dig til et enkelt.

Derudover en fin lille side, i et ganske pænt layout. Jeg ville måske gøre vinduet et anelse større, men det er også den eneste umiddelbare kritik.

En personlig hjemmeside behøver ABSOLUT ikke være kæmpeomfattende mht. indhold. En kort og præcis præsentation af hvem man er, hvad man kan og hvad man interesserer sig for.

Jeg giver den et 8@13 - dropper du det ekstra popupvindue ryger den op på en 9\'er.. gør du ydermere vinduet en anelse større, kan 9\'eren snige sig om på en \"pil op\"...

NanoQ
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. marts 2001 - 16:26 #9
jeg er helt vild med scrollen i popup vinduet ...

*lål*
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 16:32 #10
nanoq >> jeg er helt klar over hvad du mener med ekstra popup når man går ind på min side er der da kun et popup?

ellebaek >> det skal jeg åbenbart tage som kritik siden du griner men kan du så ikke komme med noget konstruktiv kritik det kan jeg sku da alligevel ikke bruge til en skid

Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 16:33 #11
nanoq >> jeg er ikke helt klar over hvad du mener med ekstra popup når man går ind på min side er der da kun et popup?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. marts 2001 - 16:35 #12
casper, det jeg mener er, at jeg ikke bryder mig om der først åbnes et blankt sort vindue, og derefter et mindre med indhold.

Det ville være pænere, om du gik direkte til indholdet, så det ikke er nødvendigt med 2 åbne.

NanoQ :)
Avatar billede realone Nybegynder
18. marts 2001 - 16:39 #13
Hvorfor laver du et link til startsiden, når der alligevel ikke er noget på den??

Hvad går \"ghosttown.INC\" ud på?? (Hvorfor INC)??

</RealOne>
Avatar billede js17dk Nybegynder
18. marts 2001 - 20:02 #14
Vil nok vælge en anden teksttype, og også have noget effekt over linkne.

Prøv at se om du ikke kan finde sådan et script der gør scrollbaren lidt mere usynlig
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 20:32 #15
mine point går til dem som jeg synes har kommet med et accebtabelt svar og som jeg kan bruge til noget case closed

/casper
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 20:34 #16
laltotal
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
18. marts 2001 - 20:38 #17
nomiz?????????????
Avatar billede dna Nybegynder
19. marts 2001 - 00:07 #18
hehe!! Fedt at der kun er givet point til dem som har udtalt sig POSITIVT om siden... det er faktisk den negative kritik (min og realone´s) som du kan bruge til mest... Du får da ikke meget ud af at nogen siger at du har valgt nogle gode farver, men der i mod, er det den \"negative\" du kan bruge til at tilrette og ændrer de ting, som vi måske ikke syntes så godt om!

Ang. din kommentar til min side, så har jeg også hørt det før, og det er netop den slags jeg kan bruge næste gang jeg skal lave en ny side.

Glæder mig til at høre din respons på dette indlæg.

dna
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
19. marts 2001 - 11:00 #19
DNA >> ja ja det er jo ikke kun positivt dem som jeg har accepteret for det første kommer de jo med nogle meget konkrete holdninger mht mit popup vindue og tekst og pladsen mens derimod du var ret hurtig til at nedrakke det hele og så fatter jeg slet ikke hvordan du kan udtale dig om design når jeg så kigger på din hjemmeside

oo din formulereing den er da ret underlig da du skriver

\"Jeg kan kun sige, at jeg PERSONLIGT hader den slags sider, der åbnes i sådan et lille vindue... men, ellers er den måske lidt kedelig...\"

i steddet for at tænke over hvad det er du skriver skynder du at skrive

\"men ellers er den måske lidt kedelig\"

der kunne du jo lige så godt have skrevet og er ret kedelig et \"men\" betyder jo somregelt man er lidt i tvivl

derfor

/casper