Avatar billede bigh Nybegynder
31. december 2004 - 06:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Der er sites jeg ikke kan gå ind på mere

JEg har installeret SP2 til winxp og nu er der sites jeg ikke mere kan komme ind på ??  hvorfor dog det.

hilsen
Big H
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
31. december 2004 - 07:58 #1
heh.. jeg har selv måttet formatere og reinstallere min pc 2 gange pga SP2... og mange andre har også haft problemer med den.

Jeg har så lige installeret SP2 på XP som helt frisk installation.. det kører..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. december 2004 - 08:57 #2
Hvilke sites typisk ?
Avatar billede bigh Nybegynder
01. januar 2005 - 02:17 #3
Øhhh det drejer sig f.eks. omkring komogvind.dk - gratisting.dk - gratisspil.dk.

på gratisting.dk - gratisspil.dk er der spil jeg ikke kan åbne, det kunne jeg før jeg fik sp2 ind ?
Avatar billede bigh Nybegynder
09. februar 2005 - 02:44 #4
opi