Avatar billede lasse_domino Nybegynder
31. december 2004 - 01:54 Der er 2 kommentarer

Linux Redhat

Hvordan installerer jeg linux redhat..har hentet det ned fra en ftp serv. og brændt dem ud. har fået den til at boote men så siger den at jeg skal sætte cd'en i og så finder den, den ikke...!? hvad er der galt....
Avatar billede langbein Nybegynder
31. december 2004 - 03:15 #1
Normalt så skal instaalsjonen kjøre videre automatisk dersom man har satt inn CD no 1. Den spør så etterhvert om de øvrige CD.

Hvorfor den så henger er ikke godt å si. Når jeg har hatt denne feilen, så har dette hatt følgende 2 grunner:

1. Nedlastet CD har feil. Ny brenning event nedlasting.
2. Feil ved CD rom eller kabling.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2004 - 09:14 #2
Nu plejer jeg ikke at hænge mig så meget i regler men det er altså kun et spørgsmål ad gangen om samme emne http://www.eksperten.dk/spm/575919