Avatar billede tallens Nybegynder
30. december 2004 - 15:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se andres "Actions"

Jeg opdagede her for nogle dage siden at jeg slet ikke har været i stand til at se "ACTION" når de blev brugt.

Jeg har brugt mIRC i alt for lang tid, men det her problem står jegt totalt på bar bund i, der er ingen som har hørt om det eller som kan forklare hvorfor det er som det er...

Jeg har både mit eget script, hvor de åbentbart bare er væk.

da jeg fandt ud af det, prøvede jeg med at slette alt og køre med en "ren" mIRC installation...(hvor jeg ikke har pillet og rodet)

men de vises stadig ikke... ?!!

Jeg kan dog godt se mine egne Actions uden problemer, og det er sku egentlig lidt irriterende...

Er der nogen som har et forslag til hvad det kan være?!...

jeg er ved atløbe tør for muligheder, først troede jeg nemlig det var MTS-themes som lavede geil, men da jeg installeret en ren mIRC så var der ikke noget problem.

/pft/Tallens
Avatar billede knocker Nybegynder
30. december 2004 - 15:18 #1
Lyder meget mærkeligt.

Prøv at smid det her ind i din remote, og se hva den spytter ud når folk laver en action:

on ^*:action:*:#: {
  echo $color(action) -t $chan › $nick $+  $1-
  haltdef
}
Avatar billede tallens Nybegynder
30. december 2004 - 15:31 #2
Mjaaa, jeg er sikker på at der skulle ske noget, men der sker intet..

jeg kan stadig ikke se når folk skriver actions... :-/

det er da frustrende, endnu mere frustrende er det at opdage at man ikke har kunne se noget i flere uger...

men man ligger jo ikke mærke til det, når man ikketænker over at det kunne være et problem.

/Tallens
Avatar billede tallens Nybegynder
30. december 2004 - 16:20 #3
Tror sku jeg fandt ud af hvad det var, men tak skal du ha Knocker, det var hurtigt du fik svaret.

/Tallens'out
Avatar billede knocker Nybegynder
30. december 2004 - 17:54 #4
Var så lidt, kan du sige hvad løsningen var? For jeg har aldrig hørt om det problem der :)