Avatar billede frugtboersen Nybegynder
30. december 2004 - 14:08 Der er 9 kommentarer

ny hjemmeside

kort og godt
jeg skal have min hjemmeside færdig nu
men min itmand holder ferie og det kan jeg sku ikke vente på
er der nogen der kan hjælpe mig kik på hjemmesiden og sig ja
please        www.frugtboersen.dk
og jeg skal bruge løbene hjælp til opdateringer og nye ideer
velkommen til at ringe 26251552
Avatar billede thb Nybegynder
30. december 2004 - 14:28 #1
Du kan kontakte mig på email: thb[at]tdcspace.dk eller msn: hemberg[at]tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede superbent Nybegynder
30. december 2004 - 14:29 #2
Hej frugtboersen

Kontakt: daniel.chr@gmail.com

Kan nævne systemet vil indeholde: CMS (ændre dit indhold på din side, samt ændre din vareliste helt selv og let, som var det Word eller lign. du sad med).
Avatar billede superbent Nybegynder
30. december 2004 - 14:33 #3
og du kan altid ringe for support - selv i ferien! :)
Er registreret virksomhed.
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2004 - 14:51 #4
når nu du siger "hjælp" - mener du så at du skal have siden færdiggjort eller at du skal have lavet en ny, og snakker du om en der skal hjælpe dig eller en der skal udvikle for dig?

kast evt en mail eller messenger-besked forbi kim@soze.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. december 2004 - 16:56 #5
Avatar billede pfp Nybegynder
30. december 2004 - 21:55 #6
frugtboersen -> Du er meget velkommen til at kontakte mig på peter@votus.dk - jeg har noget som jeg tror vil interessere dig.
Avatar billede thulesen Nybegynder
31. december 2004 - 01:37 #7
Hej.. Jeg er klar på sådan en opgave.. kontakt mig evt. på thomas@thulesen.dk, for referencer og mere info.
/Thomas
Avatar billede frugtboersen Nybegynder
31. december 2004 - 12:02 #8
Tak Tak
har fundet personen
takker
Avatar billede keysersoze Guru
31. december 2004 - 12:13 #9
så må du gerne lukke spørgsmålet :)