Avatar billede nevs Nybegynder
18. marts 2001 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vis billede

Jeg har windows 98 på min komputer. Når jeg markerer en billed-fil kommer et lille billede frem nederst i venstre hjørne, men kun hvis billedet er en *.mix-fil.
Gør man det samme på min kones komputer (windows 98 SE) dannes her billeder både af .bmp, .jpg, og .gif-filer.
Hvordan kan jeg få min til detsamme?
Avatar billede netsrac Praktikant
18. marts 2001 - 14:45 #1
Kontroller om du i din windows installation har installeret den del der hedder \"Hurtig Visning\"
Avatar billede netsrac Praktikant
18. marts 2001 - 14:47 #2
Det gør du under:
Denne Computer -> Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer -> Windows installation også mener jeg det ligger under tilbehør.
Avatar billede kapla Nybegynder
29. marts 2001 - 15:27 #3
Hva så der?
Avatar billede afshin Nybegynder
05. april 2001 - 22:46 #4
gå til

http://windowsupdate.microsoft.com/

og få opgraderet din windows så virker det som windows på din kones maskine.
Avatar billede nevs Nybegynder
07. april 2001 - 12:19 #5
Jeg prøver at opdatere
Avatar billede tmotmo Nybegynder
25. april 2001 - 16:29 #6
Har samme problem, og kan IKKE få min til at vise JPG filer og har ikke lyst til at geninstallere ALT igen. Håber du finde en løsning
Avatar billede ladyhawke Novice
21. maj 2001 - 15:56 #7
har du kontrolleret at du har associeret et program med de billedfiler du ikke kan se?

(Folder Options -> File types) Her står hvilke filtyper der skal åbnes med hvilket program
Avatar billede ladyhawke Novice
03. juli 2001 - 10:32 #8
Fik du det til at virke?