Avatar billede mpj_86 Nybegynder
30. december 2004 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kopiere en DVD film direkte?

Hej

Hvor kan jeg download et gratis program til at kopiere en DVD film direkte uden man først behøver lave en ISO fil, og så der efter brænde fra harddisken?

Jeg har både et DVD-drev og en DVD-brænder...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. december 2004 - 11:43 #1
Du kan bruge dvdshrink, som er freeware.
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
30. december 2004 - 11:52 #2
Med dvdshrink kan du ikke brænde direkte, du skal lave en ISO fil først og derefter brænde fra harddisken...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. december 2004 - 12:18 #3
Nå ja på den måde:-)
Tja, jeg ved det ikke, men jeg tror ikke det kan lade sig gøre.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
30. december 2004 - 12:41 #4
clone dvd kan klare dette., først pakker den filmen og så brænder den filmen.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
30. december 2004 - 12:42 #5
den kan også on the fly men dette tager en krig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 15:11 #6
Hvis du har en dual layer brænder kan du brænde direkte - ellers skal du bruge DVDshrink først - derefter brænde.
Avatar billede keldby Nybegynder
30. januar 2005 - 13:12 #7
Der findes et program der kan brænde direkte.ANYDVD hedder det.