Avatar billede streetnicolai Nybegynder
30. december 2004 - 00:27 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at finde gode bryce tutorials. :D

Hey.. Har lige kigget i alle de gamle ting og fundet bryce frem, som jeg en gang har fået men aldrig brugt... Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde gode, gratis og måske Danske Tuts til det??

Håber at høre fra jer..
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 00:29 #1
der er oceaner af dem, så det er nok nemmere at du kigger disse søgelinks igennem
http://www.google.dk/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=bryce+tutorials
Avatar billede nopsen Ekspert
30. december 2004 - 00:31 #2
det er dog svært at finde nogen på dansk.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 02:19 #3
kunne du bruge det?