Avatar billede leif Seniormester
30. december 2004 - 00:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Calendar Appointment - Mere end 24 timer

Hej,

Er der ikke muligt at lave en Appointment som spænder mere end 24 timer ?

Jeg har et arrangement som spænder fra fx. d. 23. jan kl. 16 til d. 28. jan kl. 17 !

Fra
Leif
Avatar billede lap Nybegynder
30. december 2004 - 00:31 #1
nej, det er jeg ret sikker på, at du ikke kan.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2004 - 01:41 #2
Det kan da ikke være rigtigt man ikke kan gøre det ! Der må være en mulighed om det så er en ændring i designer !
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
30. december 2004 - 08:28 #3
Jeg ved ikke om du kan lave sådan en ændring i designet, men du kan lave en slags workaround, ved at oprette en repeating appointment fra d. 23. til d. 28 i perioden 00:00 til 23:59. Derfefter kan du reschedulere d. 23. til at starte 16:00, og d. 28 til at slutte kl. 17:00.

Det er lidt besværligt, men det er den eneste måde du kan gøre det på, uden at begynde at ændre i designet (og jeg ved som sagt ikke, om det i det hele taget kan lade sig gøre)
Avatar billede leif Seniormester
31. december 2004 - 23:39 #4
Det må være en løsning her og nu, men det er da utroligt at man ikke kan lave sådan en aftale !
Avatar billede leif Seniormester
31. december 2004 - 23:45 #5
Hvis der er en som har en løsning er jeg villig til at høre fra dig.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
07. januar 2005 - 00:06 #6
..man kan godt lave en knap med kode til at oprette en "aftale" der spænder over flere dage. Men det vil blive på samme måde som ragnvaldur foreslår, bare via en knap istedet, så du undgår at reschedulere start og slut, men blot indtaster dette når du opretter.
Men da der ligger tonsvis af kode i Notes til at håndtere kalenderaftaler, er det nok alt man umiddelbart kan gøre rent kode/designermæssigt. Spørgsmålet er også om du vil have alle actions (send indbydelser mm.) på en aftale med, eller om du blot vil have den vist som optaget i din egen kalender. Hvis det kun er sidstnævnte, kan en knap gøre det, ellers må du vente til at Notes kan håndtere aftaler over 24 timer...
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2005 - 00:17 #7
De fleste aftaler der skal laves over 24 timer er kun til min egen orientering ! Så det er reelt bare en appointment uden deltagere andet end mig selv !