Avatar billede 123buksetrold Nybegynder
18. marts 2001 - 13:55 Der er 6 kommentarer

Problemer med grafikkort

Når jeg spiller på min computer og jeg benytter et 2D/ 3D grafikkort, som f.eks. TNT-2 eller Voodoo 3, sker følgende:

Enten genstarter computeren eller også lukkes programmet ned og jeg ender ude i Windows, Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 14:00 #1
Har du installeret den nyeste driver? Detonator 10.8 (Mener jeg).

Hvordan ser det ud med DirectX har du version 8?
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:03 #2
hvilken hvad hedder spillet og computermærke?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 14:06 #3
Her kan du hente Detonator 10.80 driverne til enten Win 98 eller Win 2K.

http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=4500
Avatar billede 123buksetrold Nybegynder
19. marts 2001 - 10:34 #4
Virker stadigvæk ikke, har du andre forslag? Jeg har ladet mig fortælle at det kan have noget med min BIOS at gøre er det rigtigt?
Avatar billede 123buksetrold Nybegynder
19. marts 2001 - 10:34 #5
Virker stadigvæk ikke, har du andre forslag? Jeg har ladet mig fortælle at det kan have noget med min BIOS at gøre er det rigtigt?
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 17:08 #6
Du kan prøve med Load Bios eller Setup Default i din bios. Save & Exit.

En anden ting. Når du nu har skiftet mellem et V3 og TNT-2, har du så husket at fjerne de gamle drivere, før du skiftede grafikkort?
Gøres nemmest ved at du vælger Standard VGA driveren, genstarter. Lukker ned og skifter kortet. Start op på ny, og installerer de nye drivere til det rekspektive grafikkort.