Avatar billede videograbber Nybegynder
29. december 2004 - 21:49 Der er 5 kommentarer

Kanal indstilling på Provision 21' tv

Jeg har et Provision 21' tv ca. 8 år, som jeg ikke kan finde ud af og indstille kanalerne på(finde de enkelt tv stationer) det har fjernbetjening nr. L-007t. Jeg har forlagt brusanvisningen til det. Hvordan gør jeg det???????
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2004 - 09:48 #1
jeg har selv haft et provision 21" som er 8-10 år gammelt - nu har de sikkert haft flere modeller så selvfølgelig er det kun et gæt :)

Hos mig kunne fjernbetjeningen ikke bruges til dette - der skulle åbnes en lille låge på tv'et lige under selv skærmen foran. Derinde var alle knapper til manuel og automatisk indstilling... prøv at kig der
Avatar billede videograbber Nybegynder
30. december 2004 - 21:10 #2
Der er desværre ingen låg på min model. Hvad gør jeg så????
Avatar billede keysersoze Guru
31. december 2004 - 14:00 #3
er det den originale fjernbetjening? hvis ikke der er nogle låge eller noget andet på tv skal det kunne indstilles via original-fjernbetjeningen - mener bare at langt de fleste tv har en låge et eller andet sted.

Har ikke rigtig andre idéer desværre
Avatar billede videograbber Nybegynder
01. januar 2005 - 14:43 #4
Hej Keysersoze

ja det er den originale fjernbetejning. jeg tror også jeg skal bruge fj.bet. til at indstille kanalerne, men jeg kan ikke få det til at virke. Hvad gør jeg????
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2005 - 10:55 #5
så har jeg ikke rigtig nogen idé uden at jeg skal sidde foran det :(