Avatar billede croaks Nybegynder
29. december 2004 - 21:05 Der er 7 kommentarer

I/O fejl

Jeg har lige fået anskaffet en nye computer. Førhen har USB-porten fungeret, men nu kommer den med at den har en I/O-enhedsfejl. Hvad kan dette skyldes, og hvorledes retter men fejlen? Har haft prøvet at genstarte...

- Croaks
Avatar billede croaks Nybegynder
29. december 2004 - 21:36 #1
HJÆLP MIG!
Avatar billede croaks Nybegynder
29. december 2004 - 21:48 #2
Den kan godt finde ud af, at der er en USB-pin med, men den skriver at den entet indhold har, og når man åbner den kommer den med denne I/O-enhedsfejl...
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 09:16 #3
Avatar billede croaks Nybegynder
30. december 2004 - 15:39 #4
Blev formateret - Det hjalpt.

Ved stadigvæk ikke, hvordan det komme forekomme :D Men pyt, det fungere nu!!!

-Croaks
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:08 #5
Så luk her
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:52 #6
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 11:07 #7
Mon ikke snart man kunne forvente feedback fra opretteren af dette spørgsmål, så vi kan finde en løsning - eller få lukket spørgsmålet igen!