Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 20:42 Der er 12 kommentarer

Stort problem med Windows!

Hejsa!

Jeg har fået store, MEGET STORE problemer med mit windows.

Det var således, at jeg skulle installere Nortson Antivirus på computeren, og den jeg så genstartede den, var der noget galt, da jeg kom ind på skrivebordet. For startlinien var ikke synlig, der var bare hvit i stedet, og når man går ind i de forskellige mapper, kan den ikke vise ikonerne(kun på skrivebordet). Og da jeg ville gendanne systemmet som det var for 2 dage siden, viste den bare helt det samme!

Mangler desperat hjælp!

Hvis i vil se et billede af skrivebordet, eller en af mapperne, så skriv jeres mail og så sender jeg det til jer.

Jeg er ikke den store computernørd, skal det lige siges!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 20:50 #1
har du prøvet at lave en repair..?
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 20:54 #2
Hvad er det???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 20:59 #3
srik cdén, og afvis 1. forslag om at reparere windows, 2. gang si´r du ja tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 21:00 #4
srik = stik..sorry..O)
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 21:02 #5
Sådan én er jeg rimelig sikker på at jeg ikke har... Har i hvert fald aldrig hørt om sådan et navn. Tror du må uddybe lidt mere.
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 21:03 #6
En stik cd?? Har satdig ikke hørt om sådan en:)
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 21:04 #7
Har ikke nogen windows-installer cd, hvis det er det du refere til.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 21:10 #8
you got it..O)
ellers har du vel en slags recovery cd, hvis det er preinstalled windows..??
prøv den..??
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 21:13 #9
Jeg har ingen cd'er overhoved desværre. Er der ingen anden måde at løse problemet på, tror du??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 21:32 #10
hvordan har du så, windows..???
Avatar billede madsenfc Nybegynder
29. december 2004 - 21:33 #11
Fået det igennem en ven som har instaleret det for mig...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 21:37 #12
hvis jeg svarer mere, kan jeg blive smidt ud af E.