Avatar billede cautoo Nybegynder
18. marts 2001 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

3D max

Jeg har lavet noget græs hvor det skal være lidt \"blæst\" i. Jeg har tidligere fået af vide at jeg skal bruge SpaceWarp\'en wave. Men det ser lidt skørt ud at den ændrer højden på græsset så nogle gange synker fræsset og andre gange flyver græsset. Hvordan kan man få den til at \"bøje\" græsset?????????????
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 13:11 #1
Du puster da bare lidt til det (jeg kunne ikke lade være - bare se bort fra denne meddelse:)
Avatar billede cautoo Nybegynder
18. marts 2001 - 13:14 #2
tentakkel>> Gid jeg kunne men deter lige som om det ikke hjælper :-(
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 13:15 #3
jeg håbede blot at kunne skabe et smil på dine læber <:)
Avatar billede bl!nd Nybegynder
18. marts 2001 - 14:11 #4
prøv at lege med flex modifier\'en
Avatar billede webben Nybegynder
18. marts 2001 - 15:36 #5
Avatar billede cheater Nybegynder
20. marts 2001 - 10:37 #6
Hmmm... - Først må jeg lige vide hvordan dit græs er lavet...
Avatar billede wasted Nybegynder
31. marts 2001 - 22:04 #7
Hvis du har lavet dit græs som et scatter-objekt kan d være derfor

\\o*wasted*o/