Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:35 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Første får ponit!

Vudering ar http://www.whitehat.dk/nycnvc
Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:35 #1
Og den første side skal ikke tages. Med og jeg tænker mest på layout!
En 13-skala. Tak.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:39 #2
Har du ikke fået vurderinger nok?
7@13 ...
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:41 #3
For det 1. ville jeg ikke bruge et nyt vindue til at åbne side - jeg syntes det er synd.

At du har sat det op som sådan nu, er genialt og godt - overskueligt og nemt at finde rundt.
Tekst str. er også god.

Dog vil jeg arbejde lidt med den gule farve - måske finde en anden farve du kan bryde det med, ev. hvis eller mere grå nuancer i streger eller hjørner.

Din teksttype og str. for 11  på en 13 skala.
Din opsætning for 11 med pil opaf.
Din farvesammensætning dog kun 6.
Brugervenlighed er på 10.

Samlet 10 :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:41 #4
Hvis du fedter for censor, ellers hænger du på vippen om du (siden) består ...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:43 #5
Jeg synes designet sutter rimeligt meget. Jeg kunne aldrig (det er efterhånden ved at blive en kliché) finde på at læse teksten. Det er ALT for uoverskueligt.
Der er ingen grafik så man føler der er gjordt bare en anelse ud af udseendet.
Navigeringen er for så vidt ok, men den klodsede teksttype opvejer det!
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:43 #6
Som i BB vil jeg nok sige at du har bestået, men du kan ikke få dine 100 %, da farven/farvesammensætningen er alt for kedeligt og ens.
Måske 25 % *GGG*
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:45 #7
=>manon: vil du virkelig give 10@13 for sådan en side?
    - jeg er i hvert fald mere kritisk!

Hvis det var så nemt at gå til eksamen ville jeg sq score 13 selv i TySsSsSk ... bævre bævre ...
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
18. marts 2001 - 11:47 #8
En rigtig fed side! Det med popup vinduet er nærmest genialt. I det hele taget en fed side og godt sat op!
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:47 #9
=>xzxzx: Fordi du også heder Casper med \"C\" får siden 7@13 ... *LOL*
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
18. marts 2001 - 11:48 #10
Logoet kunne du godt lave lidt mere ud af!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:50 #11
Steffen Brandt,TV2: \"S-tog, tæv i luften\"

Hmmm....
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:51 #12
???
Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:52 #13
Nu er det begrænset hvad for nogle værktøjer en 14 årig dreng, som bor langt væk fra ALT ! ! !
Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:53 #14
û
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:56 #15
Jeg er lost!
Du svarer på dit eget spørgsmål med \"Steffen Brandt (...)\" og undskylder for et eller andet med at du kun er 14 og ikke har så mange værktøjer fordi du bor langt væk fra alt ...
Jeg er fortabt ...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 11:56 #16
Enten er det fedteri for 9 point eller også er jeg total fatsvag og har ingen som helst forstand på design ... ???
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 11:57 #17
fuck et fedt layout. Du er velkommen til at sende mig et kopi med garanti.

karakter 10!!!!!!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
18. marts 2001 - 11:57 #18
Ja.. Ja
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:57 #19
repsac > Ja, jeg giver gerne gode karakter for en side der er nem at finde rundt på, hvor opsætningen kommer i 1. række.
Men som du kan se er jeg ikke tilfreds med farvene/farvevalget :-)
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:59 #20
xzxzx >> Til billedebehandling kan jeg godt anbefale Paint Shop Pro fra www.jasc.com som fås i en 30 dages trial :-)
På den måde kan du få dig et finere logo og bedre farvevalg :-)
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 11:59 #21
damn du er nærig......sender du stadig et kopi??
guess not
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 12:00 #22
repsac >> tit syntes jeg at designet kommer frem for brugervenligheden som jeg syntes er synd - men siden er da rimelig :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 12:01 #23
=>manon: Hvad med teksttypen?
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 12:03 #24
Jeg mener også at budskabet med siden skal komme frem. Et godt design kan understøtte dette og få siden til at virke mere indbydende.
Brugervenlighed frem for alt! - det hjælper teksttypen _ikke_ med til mener jeg (sidder ved en 600x800 ... måske er det derfor(?))
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:03 #25
det drejer sig om sølle 9 point
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 12:05 #26
repsac >> jeg kan godt lide den teksttype :-)
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 12:05 #27
repsac >> selv sidder jeg på en 1024x768, så jeg checker lige.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 12:05 #28
=>bilaldk: hvis du virkelig vil ligge på knæ og tikke så meget for 9 point, så skriv det for så får du dem sq hvis du så lover at lukke for ædespalten ... ;o)
Du kan jo selv hente sourcen ... højreklik på siden --> view source/vis kilde --> C&P ...
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 12:07 #29
repsac >> kan godt se hvad du mener, men så skulle eksperten her vist også til at ændre noget *GGG*
Alt se sq dårligt ud i 800x600 (håber ikke du misforstår mig *s* )
Avatar billede thrill Nybegynder
18. marts 2001 - 12:08 #30
Det med \"Denne side kan ikke vises, fordi du har ødelagt den\" er alt for griner !!

=:))
Avatar billede repsac Nybegynder
18. marts 2001 - 12:11 #31
=>thrill: Yeps ... det er Klaus Lyngsø der står for det, det er ham du skal fryde dig over ... ;o)

=>manon: Jeg synes da at eksperten ser betydeligt bedre ud i 600x800 end xzxzx\'s side. Her understøtter en fint design (og tydelig teksttype) brugervenligheden ...