Avatar billede superflydk Nybegynder
29. december 2004 - 00:18 Der er 2 kommentarer

Lav mig en flatfile SIMPEL php tagwall!

Den skal kunne lave paging (vil selv definere hvor mange posts pr side). Og så skal man kunne skrive et navn, og en comment. Skal kunne integreres som jeg har lyst til det, så designet behøver du ikke spekulere på.

Kontakt mig på MSN: superflydk@hotmail.com
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. december 2004 - 15:30 #1
tvivler på at der er nogen der BARE gider at lave et helt script til dig.
Avatar billede superflydk Nybegynder
29. december 2004 - 17:30 #2
Det er allerede igang med at blive lavet, så jo, der var en der gad :)